Klachtenprocedure

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je bij ons koopt. Mocht het onverhoopt zo zijn dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet, of is er iets misgegaan met de bezorging of heb je gewoon een klacht? Laat het ons weten. We helpen je graag en gaan direct aan de slag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. U kunt mailen naar: info@fitgreat.nl Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/